پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با فرماندار نظرآباد مطرح شد:

ایجاد فرصت آموزش  و شغل شریف برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار نظرآباد

 در نشستی که با حضور «بهزاد غفاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در معیت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد با «حسین بغدادی» فرماندار این شهرستان برگزار شد، دو طرف بر نقش و اهمیت مهارت‌آموزی به عنوان رکن اصلی اشتغال و رفع چالش بیکاری تأکید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد در توانمندسازی اقشار مختلف شهرستان از جمله مهارت‌آموزی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی نظرآباد، خواستار تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان جهت بروزرسانی امکانات کارگاهی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نظرآباد شد.

غفاری تأکید کرد: بر اساس نیازسنجی آموزشی، در نظر داریم اقداماتی را در بحث هوشمندسازی ساختمان، انرژی خورشیدی و سمیلاتور جوشکاری انجام دهیم.

«حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های خوب صورت گرفته مرکز فنی و حرفه‌ای نظرآباد در راستای مهارت‌افزایی مردم شریف شهرستان، بر ایجاد فرصت آموزش، درآمد و کار شرافتمندانه اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.

فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به ظرفیت‌های ویژه نظرآباد در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری، تعامل و همکاری دوسویه شهرک‌های صنعتی شهرستان با فنی و حرفه‌ای را عامل رونق اقتصادی و افزایش بهره‌وری عنوان کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات