پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی عامل تصادف عمدی رجایی شهر به مراجع قضائی

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و معرفی عامل تصادف عمدی منطقه رجایی شهر کرج به مراجع قضائی خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در این خصوص بیان داشت: به دنبال انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین ۲ خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان آن‌ها ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می‌شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط مأموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می‌شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می‌شود.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایات صورت گرفته در کشور به واسطه عدم کنترل خشم مجرمان صورت می‌گیرد که نیاز است با آموزش مهارت کنترل خشم به جوانان و نوجوانان، از گرفتاری آن‌ها پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات