یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس اتاق اصناف البرز خبر داد:

آغاز طرح جامع بازرسی و رصد فعالیت نانوایی‌های کرج

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: طرح جامع بازرسی و رصد فعالیت نانوایی های سطح شهر از سوی واحد بازرسی و نظارت اصناف آغاز شده است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ بهروز حصاری در پی تصویب نرخ های جدید نان و ابلاغ آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: تمامی نانوایی های سطح شهر پس از ابلاغ رسمی نرخ نامه جدید ملزم به رعایت آن هستند.

وی ادامه داد: پس از اعلام نرخ های جدید و انتشار آن در رسانه های مجازی استان البرز، طرح جامع بازرسی و رصد فعالیت نانوایی های سطح شهر از سوی واحد بازرسی و نظارت اصناف آغاز شده  است که طی آن تیم های مختلف بازرسی و نظارت با حضور نامحسوس در واحد های صنفی  ،عملکرد نانوایی ها و رعایت نرخ های جدید را زیر نظر می گیرند.

حصاری به برخورد با متخلفان اشاره کرد و گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده و برخورد با موارد تخلف احتمالی و گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت نان، می توانند مراتب را از طریق شماره تماس های 5-32218154 به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف استان، اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح های ویژه بازرسی از واحد های صنفی نانوایی، دیگر الزامات پخت نان سالم، شامل رعایت بهداشت فردی و محیط، افزودنی های مجاز و غیر مجاز نان و رعایت ضوابط خاص آن، وزن چانه، نصب نرخ نامه جدید در محل روئت عموم، نصب ساعت فعالیت نانوایی مقابل دید مشتریان و... مورد ارزیابی بازرسان قرار خواهد گرفت و با افراد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

حصاری افزود: نرخ های جدید نان در استان البرز، پس از بررسی های چند جانبه در کارگروه آرد و نان استان البرز، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم در استان و لحاظ کردن دیگر جنبه های آن تعیین شده است و تمامی دستگاه های ذیربط اجرایی و اتحادیه صنف نانوایان کرج ،مکلف به پیگیری و اجرای دقیق مصوبات آن در سطح شهر هستند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات