یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی :

مشکل ماهدشت عدم ارتقای سیاسی است

 دکتر «علیرضا عباسی» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد مشکلات ماهدشت گفت: مشکل ماهدشت عدم ارتقای سیاسی است.

به گزارش رمزگشانیوز؛  علیرضا عباسی اظهار داشت: مردم در جلساتی که در مساجد برگزار می‌شود و همچنین در بازدید از مناطق مختلف از کم کاری و کوتاهی های برخی دستگاه های اجرایی در انجام وظایف گله‌مند هستند.

وی با بیان اینکه مشکلی که در ماهدشت وجود دارد عدم ارتقای سیاسی است، گفت: ما پیگیری کرده‌ایم و امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی تصریح کرد: مشکلات مناطق راشته و احمدآباد سال گذشته در بازدیدی که از این مناطق صورت گرفت، احصاء شد ولی تا به امروز هیچ کاری صورت نگرفته است. بنابراین دستگاه‌های مربوطه باید خدمات لازم را به این مناطق داشته باشند.  بر این اساس مقرر شد ساختمان بلا تکلیف علوم پزشکی، فاضلاب راشته، عدم روشنایی محور مواصلاتی، ساماندهی مدرسه راشته و سایر مطالبات مردم در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسند.

عباسی در پایان ابراز امیدواری کرد دستگاه‌های اجرایی استان البرز نگاه ویژه‌تری به ماهدشت داشته باشند و تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها با دغدغه کافی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

انتهای پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات