پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

دولت سیزدهم با جدیت مشکلات جوانان را دنبال می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به جوانان دارد گفت:  باید همراه و همسو با سیاست‌های دولت برای حل مشکلات این قشر تاثیرگذار تلاش کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «مرتضی ولی پوری» روز سه شنبه در نشست با  شماری از جوانان و نخبگان البرز افزود: تشکیل جلسه مهم شورای جوانان به ریاست رییس جمهور مؤید این ادعا است که دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این قشر به کار گرفته است و بنابراین متولیان حوزه جوانان و مدیران استان البرز نیز همسو با این سیاست دولت باید پیش روند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان البرز از سوی رهبر معظم انقلاب ایران کوچک نامیده شده است، گفت: وجود اقوام مختلف در این استان فرصت محسوب می‌شود که باید از این فرصت هرچه  بیشتر برای توسعه آن بهره برد.

ولی پوری بیان داشت: ظرفیت‌های قابل توجه البرز در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی  صنعت، تولید  پتانسیل‌های قابل توجه برای توسعه و پیشرفت هستند.

وی افزود:  اگرچه البرز نیز مانند استان‌های دیگر کشور با مشکل بیکاری مواجه است اما بر اساس آمار و ارقام از نرخ بیکاری کمتری در مقایسه با برخی استانها برخوردار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: باید در راستای تقویت ظرفیت‌های البرز برای توسعه تلاش داشت و بایستی از ظرفیت جوانان بهره جست.

ولی پوری با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهدای عزیز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: همانطور که در دهه ۶۰ جوانان ایران اسلامی با ایثار جان خود امنیت و آرامش امروز کشور را تامین کردند و دشمن را به زانو درآوردند امروز نیز در سایر عرصه‌ها از جمله جنگ‌نرم در مقابل دشمنان با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب نیز ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه گفت: دنیا به جوان ایرانی و ابتکارات جوانان ما در بسیاری از عرصه ها با چشم تکریم و احترام می‌نگرد.

وی تاکید کرد: بحث انتقال زندان‌های البرز به جد دنبال می شود و طرح‌های ویژه ای در حوزه مناطق حاشیه نشین در دست اقدام قرار گرفته است.

ولی پوری یادآورشد: اقدامات موثری در قرارگاه اجتماعی استان البرز با هدف رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از جمله مشکلات مناطق حاشیه‌نشین انجام شده است.

وی با تاکید بر حل مشکلات مناطق حاشیه نشین گفت: در زمینه حل مشکلات ضمن شناسایی  ۶۶  محله کم برخوردار در این استان، اقدامات موثری را در پیش گرفته ایم.

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای اشتغالزایی، مسائل سالمندان، حل مشکلات آب شرب، تشکیل کمیته تخصصی در خصوص آب شرب، بهینه سازی بستر رودخانه‌ها، توجه به ملاحظات فرهنگی در تصمیم گیری‌ها، توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان، انتقال زندان‌ها، استفاده از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی از جمله خواسته‌های جوانان و نخبگان این استان نیز از سایر موضوعات مطروحه در نشست امروز با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات