جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه تمرکز و هم‌افزایی فعالیت‌های توانمندسازی محرومین منعقد شد

نماینده عالی دولت در استان البرز از امضای تفاهم‌نامه تمرکز و هم‌افزایی فعالیت‌های توانمندسازی محرومین توسط قرارگاه اجتماعی استان البرز و اجرای الگوی آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای استان بین استانداری البرز و بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» با اعلام این خبر، افزود: این تفاهم‌نامه به منظور همکاری در اجرای طرح‌های توانمندسازی محرومان، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم با اولویت مناطق هدف بنیاد علوی در استان البرز و همچنین برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای فعالیت‌های هماهنگ، موثر و جامع محرومیت زدایی در استان منعقد شد.

وی ادامه داد: تحقق تدابیر و ملاحظات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مستضعفان یکی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

عبداللهی گفت: همچنین استفاده از منابع و ظرفیت‌های طرفین به منظور هم افزایی و گسترش خدمات و ایجاد الگوهای موفق در چارچوب موضوع تفاهم‌نامه و تعمیم آن از دیگر اهداف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: بنیاد علوی نیز همراهی های گسترده و موثری در جهت پیاده سازی طرح‌های الگوی پیشرفت و آبادانی، ارائه خدمات توانمندسازی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی، امور حمایتی و عمرانی در مناطق هدف، اعطای تسهیلات، تخصیص منابع، مشارکت در تامین مسکن محرومان و ... خواهد داشت.

وی گفت: امید است در سایه این تعامل‌ها و هم افزایی‌ها بتوانیم گام‌های بلندی در جهت بهبود و ساماندهی مناطق محروم استان داشته باشیم.

عبداللهی افزود: قرارگاه اجتماعی استان به صورت عملیاتی و میدانی وارد عمل شده و تاکنون دستاوردهای محسوسی داشته است.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات