جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بررسی مشکلات خدمات زیربنایی مسکن مهر در شهر جدید مهستان البرز

مشکلات خدمات زیربنابی مسکن مهر در شهر جدید مهستان در نشستی با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز روز سه شنبه دراین نشست ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید مهستان گفت: تکمیل شبکه برق شهر جدید مهستان از جمله مصوبات این نشست است که باید تا ماه آینده عملیاتی شود.

ابوالفضل فانی ادامه داد: شرکت گاز استان نیز متعهد شود واحد‌های مربوط به بلوک‌های سهند سازان، پارس فراسازه و تامین اجتماعی را تا ۲ ماه آینده گاز رسانی کند.

او افزود: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز متعهد شده شبکه و اتصال انشعاب فاضلاب سه هزار و ۱۲۵ واحد را به شرکت آبفا تحویل و متعاقب آن نیز شرکت آبفا تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دهد.

فانی گفت: همچنین شرکت آبفا برای آبرسانی به سایت مسکن مهر شهر جدید مهستان نسبت به نصب کنتور عمومی سایت‌ها اقدام و در پی آن نیز شرکت عمران شهر جدید نیز پمپ و مخزن بلوک‌های مذکور را تامین کند.

شرکت عمران شهرجدید مهستان در گام نخست ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی از تعهد خود را اجرایی کرده که از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای ساخت به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و ۲ هزار واحد مسکونی به ارگان‌هایی همچون نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه منعقد کرده اند، واگذار شده و چهار هزار و ۳۰۰ واحد نیز شامل مسکن مهر فاقد متقاضی به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد.

برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز شرکت عمران اقدام به به کارگیری پیمانکاران ذیصلاح کرده که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

در گام دوم نیز ساخت ۱۸ هزار واحد با الحاق زمین به محدوده شهرجدید مهستان به اجرا در خواهد آمد.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات