پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش:

رویکرد آموزش و پرورش حمایت از مناطق محروم است

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور «عباس نجار» رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری آموزش وپرورش برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور نجار رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، شورای معاونین اداره کل و روسای مناطق آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش با حضور در استان البرز ضمن تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز علاوه بر استماع نظرات اعضاء شورای معاونین اداره کل نکاتی را ارائه کرد.

 نجار تاکید کرد: رویکرد ما توجه به مناطق محروم است و از این جهت بنده اولین روز کاری خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کردم.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه تامین نیرو در ادارت آموزش و پرورش استان‌ها داریم، تاکید می‌کنیم که برخلاف روال سابق هیچ پستی را حذف نخواهیم کرد.

دکتر نجار اضافه کرد: بسیاری از مشکلاتی که همکاران مطرح کردند، دغدغه خود ما در ستاد نیز هست، البته باید توجه کرد که اکثر موارد مربوط به مجموعه‌هایی خارج از آموزش و پرورش است و این کار ما را برای حل این مسائل سخت کرده است.

رئیس مرکز منابع انسانی و امور مالی آموزش و پرورش افزود: البته در حال رایزنی هستیم و سعی در حل مشکلات داریم.

نجار گفت: اعتقاد ما تفویض امور و دادن اختیار تام به عزیزان در استان‌ها است. فلذا در حوزه انتقالات ما همه اختیارات را به خود استان‌ها واگذار کردیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات