پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجمع سالیانه هیئت کاراته استان البرز

جانعلی: خانه کاراته استان البرز به زودی راه اندازی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان البرز از راه اندازی خانه کاراته استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در مجمع سالیانه هیئت کاراته که صبح امروز (6 تیر 1401) با حضور نایب رئیس فدراسیون و اعضای هیئت استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: کاراته جزو رشته هایی است که به دلیل پتانسیل بالا می تواند درآمدزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی گفت: هر چه مسابقات بیشتر و ورزشکاران در کوران رقابتها باشند، رشد و پیشرفت رشته های ورزشی تسهیل و تسریع خواهد شد.

جانعلی با بیان این که تا پایان سال پروژه سالن 6 هزار نفری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور و وزیر محترم ورزش و جوانان که در فروردین ماه انجام گرفت، مبلغ 111 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره استان البرز تخصیص یافت که 50 میلیارد تومان آن برای پروژه سالن شش هزار نفری اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین بزرگترین سالن ورزش روستایی کشور با ظرفیت 1200 نفر در روستای خور که حدود 19 سال کنار گذاشته شوده بود، هم اکنون در حال انجام مراحل نهایی تکمیل و تجهیز است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه خبر داد: خانه کاراته استان البرز در فضایی به مساحت 500 متر در سالن طبقاتی میانجاده کرج جانمایی شده و مراحل نهایی تکمیل و راه اندازی خود را طی می کند.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار داریم جامعه کاراته استان نیز همانند مابقی رشته ها در بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور که در دهه امامت و ولایت در مجموعه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود، حضوری پر رنگ داشته باشد.  

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات