سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

مجمع معتمدین استان با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند

تعدادی از نخبگان، فعالان فرهنگی و معتمدین محلات مختلف شهرستان کرج با «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در محل این اداره کل دیدار و درباره موضوعات مختلف و مطالبات مردمی درباره اشتغال و مباحث مشکلات استان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این دیدار 40 تن از اعضای مجمع معتمدین استان شامل اقشار مختلف مردمی از میان فرهنگیان، بانوان، کارکنان و کارمندان دولت با دارایی دیدار و گفتگو کرده و مشکلات  و چالش‌های مورد نظر مردم استان را مطرح و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

مهندس «عبدالله دارایی» نیز پس از استماع سخنان معتمدین رسیدگی  به مشکلات مردمی در استان در حوزه‌های کارگری، اشتغال، تعاون، روابط کار و معیشتی را از برنامه‌های اصلی این اداره کل مطرح کرد و از آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل با مجمع معتمدین استان البرز خبر داد.

وی خاطر نشان کرد : اقدامات مجمع معتمدین موجب پدید آمدن فضایی می‌شود که منجر به تقویت اعتماد عمومی در بین مردم استان می‌شود و می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهری در حوزه‌های مختلف باشد.

او تصریح کرد: اعضای مجمع، مرکز ثقل اندیشه و تجارب عزیزانی است که سالهای سال با دلسوزی و پیگیری، به دنبال مرتفع نمودن مشکلات و تسهیل در انجام امور مدیران هستند لذا باید زمینه‌ای فراهم شود که شاهد نقش آفرینی بیشتر و ملموس این عزیزان در عرصه‌های مختلف شهر و استان باشیم.

دارایی ادامه داد : خدمت‌رسانی به جامعه هدف گسترده و متنوع اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی بدون کمک آحاد جامعه بسیار کار سختی است و این چالش نیازمند حضور خیّرین، معتمدین و افراد تأثیرگذار در کنار و همراه با مجموعه این اداره کل برای رفع مسائل مردمی است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست به تشریح اقدامات اداره کل برای رفع مشکلات مختلف جامعه هدف این مجموعه پرداخت .

در پایان این نشست لوح تقدیری از سوی مجمع معتمدین استان البرز به پاس پیگیری، درایت و شکیبایی و اقدامات جهادی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز در پیگیری مشکلات اقشار مختلف مردمی به عیدالله دارایی اهدا و از زحمات ایشان تقدیر و تجلیل شد.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات