پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 کاروان زیر سایه خورشید در ایستگاه ماهدشت

به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها، کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم مقدس حرم رضوی در یک مجموعه تولیدی در ماهدشت در جمع کارکنان کارگران و مدیران این شرکت حضور یافت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوب کرج با اعلام این خبر گفت: کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم مقدس آقا علی بن موسی الرضا علیه الصلاة و السلام برای تبرک کارگران و کارکنان مجموعه های تولیدی و افزایش سطح روحیه کارگران عزیزان،  در مجموعه تولیدی جهان بتن در ماهدشت حضور یافت و فضایی نورانی و معنوی در این مجموعه حاکم شد. حاضرین با زیارت پرچم مقدس علی بن موسی الرضا علیه السلام دلدادگی خود را به امام هشتم نشان دادند. در این برنامه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در جمع عزیزان کارگر و خادمان حرم مطهر رضوی حضور داشتند.

مسعود جعفرپور در ادامه تصریح کرد: پس از این برنامه کارکنان، کارگران و خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در محل برگزاری مراسم گرامیداشت دهه کرامت در ماهدشت که با حضور امام جمعه محترم ماهدشت و دیگر مسئولین محلی و اعضای شورای اسلامی شهر، آیین مدیحه‌سرایی و ذکر مناقب اهل بیت علیه السلام برگزار شد و پس از اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه محترم شهرستان پذیرایی ناهار از کارگران عزیز و حاضرین مراسم صورت پذیرفت.

مدیریت این مجموعه صنعتی تولیدی با داشتن ۲۰۰ نفر نیروی کار ، در خصوص اعزام زیارت اولی‌های این مجموعه قول مساعدت دادند و به نوبت در فرصت مقتضی کسانی که به زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام مشرف نشده اند با مساعدت مجموعه و مدیریت آن به ترتیب به زیارت امام هشتم (ع) اعزام خواهند شد.  

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات