جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشتی فرنگی تورلیخانوف؛ تلاش ۳ نماینده ایران برای کسب مدال

گرایی و پشتام در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان راهی فینال و مختاری راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اوزان ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان امروز ۱۳ خرداد در شهر آلماتی برگزار شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار شد، محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ و ضربه فنی آزات سادیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به حاضر نشدن شهروز اوچیلوف از تاجیکستان به پیروزی رسید. گرایی در دور سوم مقابل میرژان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به عنوان نفر دوم این وزن به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله به مصاف محمود بخشیلوف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال شد. گرایی عصر امروز در دیدار پایانی به مصاف میرژان شرماخانبت از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ دلشاد امانگلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت، وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد تمرلان شادوکایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل دمیو ژاداریف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مختاری برای کسب مدال برنز به مصاف یونس امره باشار از ترکیه می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ از سد کالیدین آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ شامیل باتیروف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. پشتام عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا از قرقیزستان می‌رود.

پیش از این در اوزان ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز و در ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری قهرمان شدند، در ۹۷ کیلوگرم مهدی فلاح و در ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به مدال نقره رسیدند، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی مدال برنز گرفت و در ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور اول و دوم شدند. در ۶۷ کیلوگرم میثم دلخانی پنجم و در ۸۷ کیلوگرم علی شریفی هفتم شدند و در ۶۳ کیلوگرم ایران نماینده نداشت.

انتهای پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات