جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید شهردار کرج از اجرای طرحِ «جهاد امیدآفرینی» در خط ۴ حصار + عکس

شهردار کرج ظهر روز جمعه از روند اجرای طرح «جهادِ امیدآفرینی» در خط چهار حصار بازدید به عمل آورد و به دست اندرکاران و مشارکت کنندگان خداقوت گفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ طرح جهادی «جهادِ امیدآفرینی» با حضور سرهنگ احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سرهنگ رشید کبودوندی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، سید احمد حسینی مدیر منطقه ده کرج و جمع دیگری از مسئولان طی روز جاری و با مشارکت گسترده اکیپ های عملیاتی، ماشین آلات عمرانی و خدماتی و گروه های جهادگر در خط چهار حصار اجرایی شد.

ارائه خدمات عمرانی، ترافیکی، درمانی، فضای سبز، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و... در دستور کار طرح «جهادِ امیدآفرینی» وجود دارد که با رویکرد محله محوری و محرومیت زدایی و با محوریت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، جمعیت هلال احمر استان، دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد البرز، شهرداریها و گروه های جهادی در شهرهای مختلف از جمله کلانشهر کرج اجرایی می شود و امروز نیز ایستگاهِ خدمت رسانی به خط ۴ حصار رسیده بود.

البته ارائه خدمات عمرانی و رفاهی اعم از آسفالت ریزی، کاشت فضای سبز، رنگ آمیزی جداره ها، جمع آوری خاک و نخاله، مواسات و همدلی با نیازمندان و... از روزهای قبل در خط ۴ حصار در حال انجام می باشد و امروز شاهد اوجِ حضور و مشارکت دستگاه ها و اکیپ های عملیاتی و ماشین آلات در انجام مأموریت های تعریف شده بودیم که مصطفی سعیدی شهردار کرج نیز بازدیدی از روند اجرایِ طرح به عمل آورد.

شهردار کرج با بیان اینکه مجاهدت های خاموش عوامل طرح های جهادی از نگاهِ الهی پنهان نیست، گفت: خدمتی بالاتر از محرومیت زدایی وجود ندارد و امروز تمرکز و اهتمام برای خدمت رسانی معطوفِ محلاتی شده که برخی مشکلاتِ آنها طی سالیانِ متمادی دست نخورده و اقدام نشده باقی مانده اند.

مصطفی سعیدی اظهار کرد: مدیریت شهری کرج از آمادگی کامل برای مشارکت در طرح های محله محور برخوردار است و همانطور که به درستی در عنوانِ طرح به واژه «امیدآفرینی» اشاره شده، حضور مسئولان همراه با ماشین آلات و اکیپ های عملیاتی در محلات کم برخوردار برای ارائه خدمات رفاهی و عمرانی موجب تقویت اعتماد مردم نسبت به نظام و حاکمیت می شود و این یکی از شاخص ترین و شیرین ترین دستاوردهای طرح می باشد.

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات