یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 استاندار البرز خواستار رشد گردشگری این استان شد

استاندار البرز با اشاره به آثار متعدد تاریخی و طبیعی در این استان گفت: بخش گردشگری و تاریخی البرز به عنوان گنجینه ای ارزشمند برای کمک به رشد و شکوفایی ایران اسلامی باید به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « مجتبی عبداللهی » سه شنبه شب در آیین تجلیل از خادمان سفر نوروز ۱۴۰۱ استان البرز که در مجتمع فرهنگی رفاهی ایثار کردان این استان برگزار شد، افزود: در کشور  ما به موضوع گردشگری توجه لازم نشده است و باید تلاش ها بر ارتقای جایگاه گردشگری کشور و البرز معطوف شود.

وی با بیان اینکه برنامه های نوروز امسال البرز نسبت به سال های گذشته متفاوت بود، گفت: دستگاه های اجرایی البرز همراهی و همدلی خوبی به نمایش گذاشتند و این شروعی برای سال های بعد است که باید بخش گردشگری این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

استاندار البرز اظهار داشت: بررسی نظرات مردم از خدمات نوروز ۱۴۰۱ البرز حکایت از رضایتمندی آنان دارد و نشان داد که دستگاه های اجرایی به خوبی پای کار آمدند اما فضای همدلی را باید بیشتر کرد تا بتوانیم از ظرفیت های گردشگری برای معرفی سیمای استان به خوبی استفاده کنیم.

عبداللهی تاکید کرد: تلاش ها باید به این سمت باشد که استان البرز از منطقه عبور گردشگری به مقصد گردشگران تبدیل شود و گردشگران بتوانند از خدمات مناسب سرمایه گذاران و دستگاه های اجرایی به خوبی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های تاریخی و طبیعی البرز برای معرفی به گردشگران فراوان است، گفت: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای تحول آفرینی در عرصه گردشگری البرز نباید فراموش شود ضمن آنکه تسهیلات لازم برای رونق گردشگری، اشتغال آفرینی و آموزش سرمایه گذاران در این بخش پیش بینی شده است.

در این آیین از تلاشگران عرصه خدمات سفرنوروز ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی و امدادی استان البرز تجلیل شد.

همچنین ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ استان البرز از خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز به خاطر پوشش مناسب اخبار و گزارش های مربوط به بخش خدمات سفر و گردشگری استان به صورت ویژه تجلیل کرد. 
 
 
 

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات