پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی کارگروه بسیج سازندگی در شهرستان‌های تابعه البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران اهتمام لازم  برای راه‌اندازی کارگروه بسیج سازندگی در شهرستان‌های تابعه استان داشته باشند، گفت: این کارگروه به زودی در شهرستان‌های تابعه استان راه‌اندازی می‌شود تا از ظرفیت بسیج سازندگی به درستی استفاده گردد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مرتضی  ولی پوری» با بیان این مطلب در جلسه بسیج سازندگی استان اظهار داشت: با توجه به حیطه اختیارات بسیج سازندگی ضرورت دارد طرح‌های حمایتی بسیج به سمت توسعه طرح‌های اشتغال و محرومیت‌زدایی با ظرفیت های استان سوق داده شود.

وی با بیان اینکه همواره گروه‌های جهادی در همه جا همراه و کمک احوال دولت هستند، افزود: جایگاه بسیج سازندگی با محوریت گروه جهادی تقویت شود.

معاون استاندار البرز تصریح کرد:  رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب سه هزار جهادگر بسیجی و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج سازندگی همواره منشا خیر و برکت برای مناطق محروم و کمتر برخوردار بوده و بسیج سازندگی با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به استعدادهای درونی استان در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی در گام دوم  گام‌ بردارند.

ولی پوری تصریح کرد: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت جوانان و علاقه‌مندان به خدمت با انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم، ثمرات ارزنده‌ای داشته‌اند و در این راستا برگ زرینی را در کارنامه فعالیتی خود ثبت و ضبط کرده‌اند.
 
  انتهای پیام 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات