پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نماینده کرج:

 مشکل آب شرب و روشنایی برخی مناطق کرج پیگیری شود

نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت:  برخی مناطق شهرستان کرج با مشکل آب شرب و روشنایی مواجه هستند که باید پیگیری‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی صورت گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا، «علیرضا عباسی» روز دوشنبه در نشست با مدیران کل صمت، جهادکشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، آبفا، آب منطقه‌ای، برق و محیط زیست البرز افزود: هیچ گونه کم کاری در رسیدگی به امور مردم پذیرفتنی نیست و باید با تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات گام بردارند.

وی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید در جهت جلب رضایتمندی مردم پیش رفت و تامین رفاه آحاد جامعه وظیفه تمام مسئولان است.

عباسی با تاکید بر رفع موانع تامین رضایت مردم گفت: باید تلاش کرد که مردم برای تامین مطالبات خود سرگردان نشوند و با توجه به خواسته‌های آنان بذر امید را در جامعه پاشید.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: یکی از مشکلات امروز حوزه زیست محیطی و کشاورزی حفر چاه های غیر مجاز است که مردم را باید از عواقب مخرب آن مطلع کرد.

در نشست نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس با مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، آبفا، آب منطقه‌ای، برق و محیط زیست استان البرز  با موضوع مشکلات آب و برق در تابستان، موضوعات استفاده از پساب تولیدی فاضلاب بخش صنعتی و شهری، حقابه کشاورزان ماهدشت، تامین برق و دیزل ژنراتور برای مصارف صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات