دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ایثار بی وقفه نیروی انتظامی زمینه ساز امنیت اجتماعی است 

  نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار بی وقفه نیروهای انتظامی زمینه ساز امنیت اجتماعی را بدنبال دارد. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ در راستای تعامل و ارتباط بیشتر با مسئولان استانی، سرهنگ «علی سلیمانی» فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ به همراه سرهنگ «مهدی زمانی» جانشین انتظامی ساوجبلاغ با دکتر «علی حدادی» نماینده مردم های شهرستان های ساوجبلاغ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر حدادی در این دیدار با بیان اینکه عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی درخشان و قابل تقدیر است، اظهار داشت: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه نیروهای انتظامی زمینه ساز امنیت اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی خطاب کرده بودند، افزود: بدون شک، پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه در جامعه نیازمند بستری امن، سالم و با آرامش است که ایجاد آن بر عهده ناجا است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود همه تهدیدات از سوی دشمنان، جای تقدیر و قدردانی دارد که شهروندان ساوجبلاغ از احساس امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند و این امنیت و آرامش حاکم برجامعه نیز به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های سبز پوشان ناجا است و ما قدردان این زحمات کارکنان انتظامی هستیم.

در ادامه سرهنگ سلیمانی ضمن ارائه و تشریح عملکرد پلیس در سطح حوزه استحفاظی اظهار داشت: با اجرای آموزش همگانی و اجرای طرح های پیشگیرانه توفیقات ملموسی در کاهش جرائم و افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان کرد: امروز پلیس به دنبال امنیتی پایدار و مردم محور بوده و بر اساس همین رویکرد تلاش دارد تا با بهره مندی از ظرفیت و مشارکت آحاد مردم بتواند امنیت مطلوب اجتماعی را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح این شهرستان نهادینه کند.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات