یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز:

تلفات برق در استان البرز چیزی حدود 12 درصد در سال جاری است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز از 12درصد تلفات برق در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج، بهنام بیات ظهر امروز در سمینار "مدیریت مصرف برق که در سالن جلسات اداره کل برق استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز تلفات برق چیزی حدود 12 درصد در سال جاری بوده که امیدواریم این عدد  به 11/5 درصد کاهش یابد.

 وی با اشاره به اینکه این سمینار با حضور دستگاه های اجرایی در استان برگزار شد، افزود در این سمینار به چگونگی تغییر  مدل مصرفی بدون ایجاد  خدشه و نارحتی برای پرسنل همکاران و کارمندان به وجود نیاورند  اشاره شد  که هم  دارای صرفه  اقتصاد  به کشور و صنعت برق است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه با پیاده سازی راهکارهای علمی می توانیم گام های بلندی در عرصه کاهش مصرف برق برداریم، گفت: تقریبا دستگاه های اجرایی ده درصد از مصارف استان را به خود اختصاص می دهند و اگر ما بتوانیم یک کاهش 3 درصدی از این مصارف انرژی در بخش دستگاه های اجرایی داشته باشیم حتما به اهداف خود می رسیم.

بیات با اشاره به اینکه شبکه های برق یک شبکه های زنده هستند، عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را در صنعت برق می کنیم که هیچ خاموشی برای مشترکین تحمیل نشود اما از آنجایی که تجهیزات برق یک تجهیزات زنده ای هستند و ممکن است در دماهای بالا تر از 38 درجه دچار تنش شوند  امیدواریم با اصلاح الگوهای مصرف بتوانیم از این پیک بدون خاموششی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه رشد مصرف در استان البرز 8/6 دهم درصد شده که این بالاتر از پیش بینی های ما است، خاطرنشان کرد:  متاسفانه ترویج دستگاه های عرضه دیجیتالی برای صنعت مفید نیست و امیدواریم که بتوانیم با اصلاح الگوی مصرف، برق را در اختیار صنعتگران قرار دهیم تا چرخه صنعت بیشتر بچرخد.

وی بابیان اینکه بیشترین مصرف برق در صنعت صنایع بوده که بیش از 35 درصد مصرف برق استان را به خود تخصیص می دهد،تصریح کرد: تعداد مشترکین در استان البرز بیش از یک میلیون و 325 مشترک است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات