جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج؛

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان بودجه عمرانی به منطقه ۹ کرج / آبادانی شهر اولویت دارد

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به بودجه ۲۴ میلیارد تومانی تصویب شده این منطقه، افزود: بیشترین اعتبار عمرانی منطقه صرف توسعه و آبادانی شهر خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ آرش یگانی با اشاره به بودجه ۲۴ میلیارد تومانی تعیین شده در حوزه عمرانی منطقه ۹ در سال جاری، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد بیشترین اعتبار را برای توسعه و آبادانی شهر صرف کنیم.

یگانی با بیان اینکه طی سال گذشته برنامه‌های منسجمی به منظور اجرای اقدامات عمرانی در سطح منطقه صورت گرفت، افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شاهد اتفاقات و ارائه خدمات مطلوبی به شهروندان باشیم.  

این مسئول گفت: نقش شهرداری‌ها در توسعه و آبادانی شهر بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه شهرها با تکیه بر مشارکت شهروندان ایفا می‌کنند.

وی اظهارکرد: امسال در نظر داریم از این میزان اعتبار تصویب شده در حوزه عمرانی، ۵۰ درصد این بودجه را در ضلع شرقی حوزه منطقه ۹ صرف کنیم.

مدیر منطقه ۹ کرج با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اقدامات عمرانی مطلوبی در بلوار علامه جعفری صورت گرفته، افزود: طی برنامه‌های ریزی صورت گرفته در نظر داریم اقدامات مطلوبی از قبیل بهسازی و آسفالت معابر، رسیدگی به پیاده‌روها و جمع آوری آب‌های سطحی در قسمت بلوار علامه جعفری به سمت شرق اجرایی کنیم.

یگانی با اشاره به اینکه این منطقه دارای بافت قدیمی است و فضایی برای گسترش و احداث بنا و پارک‌های جدید ندارد، گفت: این موضوع موجب شده تا اقدامات منطقه به سمت اصلاح و بهسازی بوستان‌های سطح منطقه سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه بهسازی پارک جهان از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: امسال با اختصاص اعتبار بیشتر، اقدامات مطلوبی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج صورت می‌گیرد.

احداث پارک شش هکتاری در محدوده کارخانه جهان چیت

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از برنامه ریزی برای ایجاد پارک، فضای سبز و مراکز فرهنگی و هنری در شش هکتار از اراضی تملک شده کارخانه جهان چیت خبر داد.

و ی گفت: با توافق به عمل آمده و با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته از سنوات قبل، موضوع تملک واخذ سند سهمی در اراضی جهان چیت به متراژ حدود ۶۰ هزار مترمربع در قلب کرج، ه بنام شهرداری به تصویب رسید.

 یگانی اظهار کرد: با توجه به حمایت استاندار و اهتمام شورای شهر کرج و شهردار کرج، در این خصوص تلاش می‌شود تا در سال ۱۴۰۱ این محدوده به مجموعه فرهنگی و تفریحی برای شهروندان تبدیل شود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات