چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در «مسجد جامع مهر شهر» صورت گرفت؛

دیدار رئیس کل دادگستری البرز با 210 مراجعه کننده

رئیس کل و جمعی از مدیران قضایی استان با حضور در مسجد جامع مهرشهر کرج با 210 مراجعه کننده دیدار و درخواست‌های قضایی آن‌ها را بررسی کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حسین فاضلی هریکندی»، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی و قضات با اطلاع رسانی قبلی با حضور در مسجد جامع فاز چهار مهرشهر کرج با 210 شهروند کرجی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در گفت‌وگویی با اشاره اجرای برنامه دیدارهای مردمی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد محوری استان و مصلی‌ها گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضائیه و در اجرای راهبردهای ۱۵گانه ابلاغی ایشان مبنی بر ارتباط وثیق مدیران قضایی با مردم و انجام ملاقات مستقیم و بررسی مشکلات قضایی آنها، با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام مدیران قضایی در کرج و شهرستان‌ها با حضور در مساجد محوری بعد از نماز ظهر و عصر به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری سومین مرحله از این دیدارها در استان در ماه مبارک رمضان متذکر شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، مشکلات نزدیک به 2500  نفر از شهروندان استان البرز با حضور مسئولان قضایی در مرکز و سایر شهرستان های استان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات