جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئابط عمومی  استانداری البرز اعلام کرد؛

استاندار البرز در خصوص عزل و نصب شهردار کرج نظری ندارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط برخی رسانه نماها در خصوص عزل و نصب شهردار کرج، گفت: دکتر عبداللهی استاندار البرز بر این باور هستند که شوراهای اسلامی شهر پارلمان‌های محلی و منتخبان مردم هستند و مادامی که طبق قانون اقدام کنند، نیازی به دخل و تصرف در امور آنها نیست.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدرضا جهانشاهلو» با اعلام این خبر، افزود: به طور قطع مانایی مدیران در پست‌ها، به تسلط آنها در امور کمک می‌کند و بهتر است که شوراهای اسلامی شهر با دقت و حساسیت ویژه‌ای به انتخاب شهرداران بپردازند.

وی ادامه داد: استاندار، شهرداران را منتخب مردم می‌دانند و همواره تاکید دارند که آنها باید مورد حمایت شوراهای اسلامی شهر باشند تا با قدرت، برنامه‌های توسعه‌ای شهرها را دنبال کنند.

جهانشاهلو گفت: همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر، منتخبان مردم هستند و با تکیه به اعتماد مردم باید بهترین تصمیم و رویکرد را به نفع مردم داشته باشند.

وی افزود: استاندار البرز تا زمانی که روند امور شوراها طبق قانون باشد، هیچ گونه دخالتی در تصمیم گیری‌های این پارلمان محلی نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: شایعه‌پراکنی برخی رسانه نماها با اهداف خاصی صورت می‌گیرد از این رو به طور قطع ادامه این امر با برخورد قانونی از سوی نهادهای متولی همراه می‌شود.

وی گفت: از مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی رسانه‌ها اقدام کنند و از فعالیت افراد فاقد صلاحیت و شناسنامه کاری در حوزه رسانه جلوگیری کنند.

جهانشاهلو افزود: نباید اجازه دهیم که رسالت خبری با اهداف سودجویانه برخی افراد، در نظر مردم جلوه بدی پیدا کند.

انتهای پیام

 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات