یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۷ میلیارد تومان  به حساب  ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از واریز بیش از ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  سال گذشته به حساب  ایتام و فرزندان محسنین این استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمد محمدی فرد» روز یکشنبه افزود: اکنون ۳۱ هزار و ۱۷۹  حامی حمایت از یک هزار و ۵۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۲۱ فرزند محسنین را در البرز برعهده دارند.

وی با بیان اینکه این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان ایتام در سال گذشته بوده است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

محمدی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و

دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات