سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز مطرح کرد؛

حضور فعال‌تر بنیاد مستضعفان در مسیر توسعه و محرومیت‌زدایی البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد شناسایی اراضی مناسب برای استفاده در طرح ملی جهش مسکن هستیم و از مدیرکل بنیاد مستضعفان خواستیم تا بهترین جانمایی را داشته باشد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه بررسی پروژه‌های استان که روز شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های استان در جهت توسعه و آبادانی، افزود: در دیدار با «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان به توافقات خوبی رسیدیم که برای تحقق آنها باید پیگیری و همکاری با دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس اکنون درصدد شناسایی اراضی مناسب برای استفاده در طرح ملی جهش مسکن هستیم و از مدیرکل بنیاد مستضعفان خواستیم تا بهترین جانمایی را داشته باشد.

عبداللهی گفت: همچنین ادامه اتوبان آیت الله رفسنجانی در محدوده مهرشهر نیز نیاز به هم‌افزایی بنیاد وجود دارد. همچنین برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه منطقه دو آزادراه تهران شمال نیز باید موانع برطرف شود.

استاندار البرز گفت: در خصوص تعیین تکلیف کارخانه جهان چیت نیز  لازم است تصمیم درستی گرفته شود تا از این ظرفیت، بهترین استفاده برای مردم استان صورت گیرد.

وی افزود: مقرر شد که نماینده بنیاد مستضعفان در البرز و ادارات مربوطه طی راه‌اندازی کارگروهی عملیاتی، نسبت به اجرای اهداف اقدام کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات