یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد؛

لزوم تسریع در تشکیل هیئت مدیره میدان بزرگ میوه و تره بار کرج

 رئیس شوری اسلامی شهر کرج بر لزوم تسریع در تشکیل هیئت مدیره و معرفی نماینده تام اختیار از سوی هیئت امنا و حجره‌داران میدان بزرگ میوه و تره بار تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «جواد چپردار» پیش از ظهر امروز در بازدید از میدان بزرگ میوه تره‌بار کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره بار استان البرز است، لذا باید از نظر سیما و منظر شهری آراستگی کامل داشته باشد.

 وی با بیان اینکه وضعیت جاری این میدان به هیچ وجه شایسته کلان شهر کرج نیست. افزود: غیر از حجره‌داران هیچ احدی حق بهره‌برداری از محوطه را به عنوان فروشنده میوه و تره‌بار ندارد که مقرر شد شهرداری با هماهنگی هیئت امنا اخطار لازم را صادر و پیگیری نماید.

رئیس شوری اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طرح ساماندهی این بازار در دستور کارقرار دارد، تصریح کرد:فارغ از الویت بررسی و سرانجام پرونده‌های حقوقی از سوی اداره کل حقوقی مرکز و تعیین تکلیف نهایی بسیاری از شکایات و ابهامات ملکی و درآمدی، طبق بررسی های به عمل آمده بایستی هر چه زودتر تکلیف رفت و روب، پاکبانی میدان و اصلاح مدیریت و در آمد گیت ورودی آن مشخص و  طبق قرارداد به شهرداری پرداخت شود.

چپردار با اشاره به اینکه برای ساماندهی وضعیت میادین میوه و تره‌بار در مرحله اول باید تکلیف پسماند و زباله‌های تولیدی این مرکز مشخص شود، بیان کرد: درخصوص رفت و روب این بازار طبق هماهنگی انجام شده با سازمان میادین و پسماند  پیمانکار جدید آن مشخص شود همچنین  در خصوص گیت ورودی با پیمانکار جاری تعیین و تکلیف شود.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌‌ریزی دقیق و اتخاذ ساز و کار مدون شرایط به گونه‌ای پیش برود که در گوشه و کنار غرفه‌ها و محوطه میادین زباله‌ای به چشم نخورد.

 در این راستا  مقرر شد سازمان پسماند پاکسازی میدان را توسط پیمانکار یکی از مناطق شهرداری موقتاً هماهنگ نموده و انجام دهد.

چپردار در پایان برجمع‌آوری صنوف مزاحم در مقابل حجره‌ها تاکید کرد و گفت: در اولین جلسه باید به صنوف مزاحمی که در مقابل حجره‌ها وجود دارد، اخطار داده و جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات