چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توضیح مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور درباره اختصاص اعتبار به پل شهید سلیمانی کرج

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام کرد: نقل قول منتسب به وزیر کشور در اختصاص پنج هزار میلیارد تومان برای تکمیل پل شهید سلیمانی کرج، صحت ندارد و یک برداشت نادرست بوده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ وزارت کشور روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای آورده است: احمد وحیدی که روز پنج شنبه به همراه رئیس‌جمهور به استان البرز سفر کرده بود، در حاشیه بازدید از پل شهید سلیمانی کرج در جمع خبرنگاران، از نیاز به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پل سخن گفت.

این اطلاعیه می‌افزاید: این در حالی است که سخنان وزیر کشور که در رسانه‌های رسمی چون خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا و سیما انعکاس یافته و فیلم و صوت آن هم موجود است، تنها به این نکته اشاره دارد که "...پل شهید سلیمانی می‌تواند بخش قابل توجهی از ترافیک تهران-کرج- قزوین را به خود اختصاص دهد و مردم را از ماندن طولانی در ترافیک برهاند. البته این یک طرح مشترک بین شهرداری و وزارت راه بوده است که به بیش از پنج هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که ان‌شاء الله با تسهیم آن بین وزارت راه و شهرداری، بتواند زودتر به نتیجه برسد..."

از این رو، هرگونه اختصاص یافتن این مبلغ برای تکمیل پل مذکور برداشتی نادرست بوده است و انتظار می‌رود رسانه‌ها به اصلاح آن اقدام کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات