چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بازدید سر زده اعضای شورای شهر کرج از منطقه ۶ تاکید شد؛

ضرورت ارتقاء امکانات رفاهی و تفریحی در محلات کم برخوردار

دوتن از اعضای شورای شهر کرج طی بازدید سرزده از منطقه شش کرج، ضمن رصد اقدامات این منطقه، از عملکرد مطلوب این منطقه در حوزه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و نگهداشت شهر تقدیر کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «فاطمه منعمی»، خزانه دار و رئیس کمیته بانوان، کودک وخانواده شورای اسلامی شهر کرج و حسین مهاجری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری در بازدید سرزده خود از منطقه چهار، از عملکرد مطلوب این منطقه در حوزه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و نگهداشت شهر تقدیر و بر لزوم ارتقاء امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کردند.

تعامل سازنده با شهروندان از اهداف کلان مدیریتی است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر کرج  با تقدیر از اقدامات منطقه در راستای ارتقای خدمات رفاهی به شهروندان گفت: تعامل هر چه بیشتر مردم با مسئولین در راستای خدمت رسانی و توسعه شهر بخشی از اهداف کلان مدیریتی است.

حسین مهاجری ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند اتوماسیون امیدواریم روزی فرا رسد که شهروندان بدون مراجعه به شهرداری از منزل تمامی خدمات را دریافت کنند.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: آنچه شهروندان در جلسات مردمی و ملاقات عمومی مطالبه می‌کنند باید از سوی مسئولان شهری مورد توجه قرار گیرد، چرا که رضایت شهروندان مبنای هدفگذاری‌ها و اقدامات مدیریت شهری کرج است و از این رو، مدیران شهری در تعریف و اجرای پروژه‌ها و اولویت بندی کارها باید نظر و رای معتمدین محلات را نیز جویا شوند.

 خدمت به مردم والاترین ارزش‌ها است

در این بازدید رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج، خدمت به مردم را والاترین ارزش دانست و اظهار کرد : افزایش سطح دقت، سرعت، نظم و نوگرایی در خدمات، شناسایی و رفع نارسایی و مشکلات شهر، بهبود مراقبت از اموال عمومی و بهبود وضعیت عمران شهری برای تحقق اهداف و برنامه‌های مدون شهرداری و شورا  و جلب رضایت شهروندی ضرورتی است که باید در این زمینه موفق‌تر از قبل عمل کرد.

فاطمه منعمی در ادامه با تاکید بر تسهیل گری مطالبات و امورات مردم گفت: شهرداری یک نهاد مردمی است و کلیه اقدامات شهرداری باید در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان صورت گیرد که این امر باعث سلامت سیستم اداری و شفافیت در امور خواهد شد.

درحاشیه این بازدید منوچهر غفاری ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فضای سبز که در سطح این منطقه درسال جاری برنامه ریزی شده، وجود برخی کاستی‌ها در بحث زیرساختی و امکانات و اعتبارات مورد نیاز را یادآور شد و موارد را با دو عضو پارلمان شهری در میان گذاشت تا در جلسات شورا نسبت به آنها توجه ویژه‌ای شود.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات