پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش ایجاد اردوگاه ماده 16 استان البرز در کاهش سرقتهای خرد

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به نقش ایجاد اردوگاه ماده 16 در کاهش سرقت های خرد، ابراز امیدواری کرد با پیگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این اردوگاه ها در کلیه شهرهای استان ایجاد شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان»  فرمانده انتظامی استان البرز به همراه جمعی از فرماندهان پلیس‌های تخصصی با حضور در دادگستری کل استان البرز سال نو را به رئیس کل و مجموعه قضایی استان البرز تبریک گفت.

«حسین فاضلی هریکندی» در این دیدار با اشاره به توفیقات دادگستری استان در سال گذشته که منجر به تقدیر ویژه رئیس قوه قضائیه از این اقدامات شد گفت: این موفقیت‌ها حاصل همراهی و تعامل همه دستگاه‌های حاکمیتی از جمله نیروی انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین دستگاه قضایی و انتظامی، همسو و در بسیاری از موارد نقش مکمل را دارد، متذکر شد: نیروی انتظامی استان در سال گذشته در تعامل با دستگاه قضایی اقدامات مهمی در زمینه‌های مختلف از جمله کاهش سرقت و برخورد با جرایم خشن داشت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان البرز ایجاد اردوگاه ماده 16 در استان پس از سال‌ها انتظار را اتفاقی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد این اردوگاه نقش مهمی در کاهش سرقت های خرد داشت که امیدواریم با پیگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این اردوگاه ها در کلیه شهرهای استان ایجاد شوند.

در این دیدار معاون قضایی رئیس کل در پیگیری پرونده های خاص دادگستری استان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات