جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج:

بومی گزینی استاندار البرز شایسته قدردانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با ابراز قدردانی از نگاه ویژه   استاندار البرز در بومی گزینی  انتصابات گفت: اعتقاد ایشان در بکارگیری نیروهای بومی و مدیرانی از جنس بدنه وزارت کشور برای آبادانی این استان جای بسی قدردانی دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم پور» در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج که با حضور «مرتضی ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و جمعی از کارمندان فرمانداری کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش های صورت گرفته توسط جناب آقای کاظمی رییس محترم اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج  و معاونان سابق در این پست حاکمیتی، فرایند  مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را توفیقی الهی دانست و اظهار داشت: این آمدن‌ها و رفتن‌ها امری طبیعی و توفیقی الهی است که باید خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند با خدمت خالصانه و مخلصانه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها زود گذر است و جز نام نیک برای مدیران باقی نمی‌ماند، اضافه کرد:  باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشیم، عملکرد مدیران باقیات و صالحاتی است که در کارنامه اعمال ثبت و ضبط می‌شود.

فرماندار کرج گفت: آقای آقابراری  از نیروهای بومی استان هستند که اشراف خوبی نیز به مسائل شهرستان کرج دارند و امیدوار هستیم با حضور ایشان شاهد پویایی و تحرک بیشتری در این حوزه باشیم.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به این نکته که استاندار البرز در بحث انتصاب‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه‌ای دارند، انتظارات خود را از سرپرست جدید معاونت سیاسی فرمانداری اظهار کرد و گفت: انتظار می‌رود در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی، تکدی‌گری، کودکان کار، کمپ‌های ماده 16، زندانها، معتادان متجاهر، توانمندسازی محلات کم برخوردار وقت بیشتری بگذارید تا توقع مقام محترم عالی دولت در استان بمنظور زدودن آسیب های اجتماعی از چهره کلانشهر کرج محقق شود.

فرماندار کرج همچنین از همکاری و تلاش بی وقفه مدیران و کارمندان فرمانداری کرج در  فراز و نشیب‌هایی از حوادث طبیعی، پدیده کرونا و 3 انتخابات سنگین در مرکز استان طی 3 سال اخیر  قدردانی نمود و در سال جدید کاری آرزوی موفقیت روز افزون داشت.

در ادامه این آیین معارفه مرتضی ولی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون جانفشانی‌های هزاران شهید گلگون کفن و ایثار و مقاومت بزرگ مردان این سرزمین هستیم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری‌ها از سوی مقام معظم رهبری  توجه به معیشت و اقتصاد را اولویت اصلی کشور خواند و با بیان انتظارات مردم از حاکمیت و مدیران افزود:  مردم از خدمتگزاران خود  سه رکن امنیت، عدالت و رفاه را خواستار هستند و باید در این زمینه  اهتمام ویژه ای صورت بگیرد.

ولی پوری در ادامه با اشاره به نقد پدیده مهاجرپذیری کرج علت را وجود استعدادها و توانایی‌های بالقوه دانست و گفت:  وجود واحدهای تولیدی، باغ‌های مستعد کشاورزی و استعدادهای سرشار کرج موجب افزایش مهاجرت‌ها است و معتقد هستیم که باید بیش از گذشته داشته‌های استان البرز را جهت آگاهی بخشی افکار عمومی تبیین و تشریح کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دولت و نظام خدمات ارزنده‌ای برای مردم انجام می‌دهد که باید اطلاع رسانی و بازنشر شود.

ولی پوری در پایان از تلاش‌های فرماندار ساعی شهرستان کرج تشکر و قدردانی کرد و افزود: اهتمام آقای قاسم پور در شهرستان کرج منشاء خدمات ارزنده‌ای است و توقع داریم که با تمام توان مسائل طرح شده با محوریت فرماندار ویژه شهرستان کرج و با راهبردها و سیاست‌های دولت در استان، ابلاغی از سوی آقای عبداللهی، توسط فرمانداری پیگیری و اجرایی شود.

در این آیین ضمن قدردانی از  معاونان سابق در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج، حکم استاندار البرز در انتصاب « مهدی آقا براری» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج قرائت و به ایشان اعطاء شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات