شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

تدابیر لازم برای استفاده مسافران از حریم رودخانه کرج پیش بینی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج - چالوس و احتمال استفاده مسافران نوروزی از این محدوده، لازم است تدابیر لازم اندیشیده شود تا خطری متوجه مسافران و گردشگران نشود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ امیر جاویدپور روز چهارشنبه در نشست راهبری کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی سفرهای نوروزی البرز افزود: بنابراین اورژانس به منظور آگاه سازی مردم با استفاده از ظرفیت های مختلف اطلاع رسانی استان نسبت به تهیه و تولید برنامه های آموزشی در جهت پیشگیری از مسمویت های احتمالی و همچنین غرق شدگی در بستر رودخانه در روز سیزده فروردین اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی یادآور شد: با تلاش نیروهای خدوم انتظامی استان البرز ، شاهد کاهش ۸۰ درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری بودیم.

جاوید پور گفت: بنابراین به منظور تکمیل زنجیره حمایتی لازم است همه دستگاه ها هنگام حادثه در عملیات میدانی مساعدت های لازم را به عمل آورند.

رنگ آمیزی سرعت گیرها در سطح شهرهای استان با هدف جلوگیری از تصادفات احتمالی از دیگر مواردی بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در این  به آن تاکید کرد.

وی گفت: برای بدرقه مناسب مسافران نوروزی و میزبانی شایسته از آنان در روز سیزدهم فروردین که مصادف با گرامیداشت روز طبیعت است، امکانات و تجهیزات ورزشی مناسب در پنج ایستگاه نوروزی استان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

جاوید پور اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت استاندار البرز و تعامل و هم افزایی مطلوب میان مدیران دستگاه های اجرایی، نوروز ۱۴۰۱ در کمال آرامش در سطح استان برگزار شد که امیدواریم اختتامیه این جشن باستانی با میزبانی شایسته از مسافران نوروزی به پایان رسیده و خاطره خوشی از البرز به یادگار بماند. 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات