دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قرارگاه ویژه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران در البرز تشکیل می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در شهرستان ها دیدار کرد و از چندین مجموعه خدماتی به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» روز سه شنبه در حاشیه دیدار با ائمه جمعه چند شهرستان استان، ضمن تبریک سال نو، گفت: سال ۱۴۰۱ را بنا به رهنمود و فرمان مقام معظم رهبری با توجه و برنامه ویژه ای به اشتغالزایی و تولید با محوریت دانش بنیان دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: البرز ظرفیت‌های فراوانی در این حوزه دارد که با توجه به شعار سال باید شکوفا شود.

عبداللهی با اشاره به درخواست حجت الاسلام و المسلمین داودی در خصوص مجموعه فنی و حرفه‌ای متروکه در شهرستان اشتهارد، ادامه داد: این مجموعه یک فرصت بسیار مناسب برای تحقق اهداف توسعه‌ای واحد‌های دانش بنیان در استان است.

وی گفت: باید در این مکان که زیرساخت‌های آن توسط یک خیر فراهم شده، کارخانه نوآوری و خلاقیت ایجاد شود. همچنین تدابیر لازم را فراهم کنیم که در قالب نهضت ملی مسکن برای افرادی که در شهرستان اشتهارد اشتغال دارند، مسکن ایجاد شود.

وی همچنین در پاسخ به قدردانی حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ در خصوص آغاز عملیات اجرایی ساماندهی جاده قزلحصار، افزود: این پروژه پس از سال‌ها مورد توجه قرار گرفت و اکنون در حال پیشرفت است از این رو با اهتمام ویژه ای پای کار هستیم که توقفی در این مسیر صورت نگیرد.

استاندار البرز از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواست که قرارگاه و کارگروه ویژه ای برای حل مسائل و توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی راه‌اندازی کند تا در راستای تحقق ایجاد ۱۲۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ اقدام شود.

عبداللهی افزود: تمامی مدیران و فرمانداران باید برای تحقق شعار سال بسیج شوند و زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی در خصوص درخواست حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد پیرامون مشکلات کشاورزان این شهرستان، گفت: با همراهی و تعامل جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط باید مشکلات آب کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد و راهکار حل آن اتخاذ شود.

استاندار البرز افزود: باید کشاورزان را به سمت کشت گلخانه‌ای راهنمایی کنیم چراکه مصرف آب کمتر، اشتغال زایی و بهره وری بیشتری را همراه خواهد داشت.

وی همچنین به ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان، گفت: ضرورت دارد که مشکلات و موانع این حوزه با جدیت حل شود.

عبداللهی همچنین با حجت الاسلام وثوقی امام جمعه کمالشهر دیدار کرد و در خصوص مشکلات و مسائل مردم در این شهر گفتگو کرد.

وی در دیدار با حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز افزود: به طور قطع می‌توان با وحدت و همدلی و روحیه انقلابی و جهادی برنامه های بزرگی را هدف گذاری و انجام داد.

عبداللهی گفت: دولت سیزدهم اهداف موثری را در راستای شکوفایی تولید و اشتغالزایی در دستور کار دارد که ما نیز همگام با دولت درصدد تحول آفرینی در استان و افزایش رضایتمندی مردم هستیم.

استاندار البرز در این سفر یک روزه با خانواده‌های شهیدان رضاخانی در شهرستان نظرآباد، شهیدان رضایی در شهرستان اشتهارد و شهید فصیحی در شهرستان چهارباغ دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات