جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس

 با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی البرز، یک کارگاه تولید روغن‌های خوراکی تقلبی در شهر فردیس کشف و در بازرسی از آنجا حدود یک تن روغن تقلبی، مقداری مواد مخدر و بیش از 5 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان داشت: ماموران سازمان اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه‌روز اقدام اطلاعاتی در نهایت 2 نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرقانونی شناسایی و با تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی ماموران، در نهایت کارگاه آن‌ها در شهر فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه پس از تکمیل اطلاعات، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر 2 متهم را در حال بسته‌بندی روغن‌های غیربهداشتی با لیبل‌های تقلبی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کارگاه حدود یک تن روغن خوراکی تقلبی، بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر و 5 هزار و 150 عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه کالای تقلبی باعث صدمه و جبران‌ناپذیر به شهروندان می‌شود، از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالاهای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی را از طریق تماس با سامانه110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات