چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

هفته اول تعطیلات نوروزی در البرز  با کاهش ۹۱ درصدی تصادفات پایان یافت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با مجموعه تلاش های صورت گرفته بویژه از سوی پلیس راهور و راهداری استان و هلال احمر و اورژانس ۹۱ درصد تصادفات در محورهای استان کاهش یافته و تعداد  فوت ناشی از تصادفات نیز نسبت به سال گذشته بشدت کاهش پیدا کرده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « مجتبی عبداللهی» در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای مردم، افزود: امسال طبق بیانات مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفت.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم با تمام قوا در این راستا برنامه ریزی و اقدام کنیم و دین خود را به این نظام مقدس و مردم ولایتمدار کشور ادا کنیم.

عبداللهی گفت: جلسه ستاد خدمات سفر استان هر روز به منظور ایجاد هماهنگی و اجرای اهداف و برنامه ها، برگزار شده است.

وی افزود: با پایان هفته اول تعطیلات نوروز با اتحاد و انسجامی که بین مسئولان استان وجود دارد، اقدامات رضایت بخشی شکل گرفت.

عبداللهی گفت: با توجه به گزارش های ارائه شده، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

وی افزود: با مجموعه تلاش های صورت گرفته بویژه از سوی پلیس راهور و راهداری استان و هلال احمر و اورژانس ۹۱ درصد تصادفات در محورهای استان کاهش یافته و تعداد  فوت ناشی از تصادفات نیز نسبت به سال گذشته بشدت کاهش پیدا کرده است.

استاندار البرز گفت: برای دور دوم سفرهای نوروزی نیز همچنان پای کار هستیم تا این روند مثبت تداوم داشته باشد.

وی افزود: در خصوص تحقق شعار سال طبق منویات مقام معظم رهبری نیز با توجه به مطالبه ایشان از مسئولان، تلاش مضاعفی خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات