دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازدید سرزده معاون عمرانی استانداری از پروژه 2800 واحدی شهر گرمدره

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از پروژه 2800 واحدی مسکن مهر، شهر گرمدره و وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن در پروژه خانه گستر یکم بازدید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «امیر جاوید پور» در این بازدید ضمن بررسی نحوه ساخت این پروژه مسکونی، به برنامه‌ریزی دولت در حوزه تامین مسکن ملی پرداخت و گفت: تامین مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین جامعه یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در قالب طرح ملی مسکن به صورت جدی در دستور کار استانداری البرز قرار داشته و جلسات متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است.

به گفته وی کیفیت احداث ساخت مسکن ملی و تامین خدمات مورد نیاز و همچنین ارزیابی کامل از نحوه هزینه ساخت مسکن از جمله موارد مهمی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

جاویدپور تصریح کرد: تحویل واحدهای مسکونی باکیفیت در طرح مسکن ملی و در خور شأن مردم استان از جمله موارد مهمی است که در تمامی جلسات و بازدیدها مورد تاکید استاندار البرز است که امیدوارم با دقت نظر و همت مسئولان ذیربط شاهد تحقق آن باشیم.

وی یادآور شد: بدون شک توجه به مؤلفه‌های مختلفی از جمله؛ مکان‌یابی مناسب جهت ساخت واحدهای مسکن ملی، نظارت دقیق بر کیفیت ساخت، استاندارد مصالح و طراحی بنا می‌تواند بسترهای لازم را برای اجرای موفق آن فراهم نموده و موجب رضایت‌مندی مردم به عنوان بهره‌برداران واقعی این طرح شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات