شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس سازمان صنعت البرز:

تلاش ها بر رفع موانع تولید استان معطوف شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با اهتمام دولت مردمی سیزدهم تلاش ها بر رفع موانع تولید برای پیشبرد فعالیت های اقتصادی استان معطوف شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رامین ربیعی»  روز چهارشنبه  در جریان بازدید از خط جدید  یک شرکت تولیدی در شهرستان چهارباغ استان البرز  تصریح کرد: در سخت ترین شرایط تحریمی کشور، بخش تولید به ویژه برخی واحدهای صنعتی استان خوش درخشیدند و شاهد افزایش تولید و حتی ایجاد طرح های توسعه  ای در سطح استان هستیم که به لحاظ اشتغالزایی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه تولید بهبود دهنده‌های نان و سایر مواد اولیه مربوط به این صنعت گفت: این واحد قطب این صنعت در کشور به شمار می آید و جایگاه ویژه‌ای در تامین بهبود دهنده‌های نان دارد و جزو صنایع پیشرو در کشور است.

ربیعی  تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت در مجموع علاوه  توسعه این صنعت در کشور، تاثیر بسزایی در سلامت افراد و به نوعی یک صنعت موثر در سرنوشت افراد و سلامت بین نسل ها دارد.
گفتنی است؛ واحد جدید این شرکت تولید کننده  با سرمایه گذاری بالغ بر ۶.۵ میلیون یورو و اشتغالزایی مستقیم برای ۳۵۰ نفر در زمینه تولید مواد اولیه شکلات احداث و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات