سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی برای احداث ۹ پارک موضوعی در کرج

رییس شورای شهر کرج گفت: برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده، در هر یک از مناطق دهگانه سه پارک محله‌ای ایجاد شود و این موضوع در بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۱ هم لحاظ شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «جواد چپردار» عصر یکشنبه در مراسم روز درختکاری که با حضور فرماندار و شهردار کرج، مدیر کل منابع طبیعی و مدیر کل محیط زیست البرز، اصحاب رسانه و شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده با مدیریت جهادی، در هر منطقه‌ای سه پارک محله‌ای ایجاد شود و این موضوع در بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۱ هم لحاظ شده است.

وی ادامه داد: علاوه براین، مدیریت شهری در نظر دارد در سال آینده پارک‌های مناطق دهگانه را با اولویت محلات کم برخوردار تجهیز و بهسازی کند.

جواد چپردار اضافه کرد: در کنار پارک‌های محله‌ای در نظر داریم در این دوره از مدیریت شهری، ۹ پارک موضوعی مثل پارک قرآن، خانواده، کودک، پدافند غیرعامل و ترافیک را برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسانیم.

 وی ابراز کرد: باید از همه مدیرانی که در طول سال‌های قبل برای گسترش سرانه فضای سبز در کلانشهر کرج قدردانی کرد.

این مسئول افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف و کار جهادی، سال آینده در کنار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، در بحث توسعه فضای سبز هم طرح‌های ویژه‌ای اجرایی شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات