شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز معرفی شد

 در مراسمی با حضور سرهنگ «بیژن جنتی» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ا لبرز، سرهنگ «سید مرتضی موسوی» به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس البرز معرفی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ جنتی در این مراسم گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان پل ارتباطی پلیس برای آموزش و آگاهی بخشی مردم می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی استان ایفا کند.

وی با بیان این که اطلاع‌رسانی سریع و دقیق اخبار پلیسی با آگاهی‌بخشی مردم رابطه مستقیم دارد و از این طریق اقدامات پلیس به مردم ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: تأمین امنیت روانی، ارتقاء احساس امنیت و افزایش اعتماد عمومی در سایه امنیت اجتماعی از مهم‌ترین نتایج مثبت اطلاع‌رسانی در کار پلیس است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: البته مأموریت‌های معاونت اجتماعی دارای تنوع است که باید در همه زمینه‌ها اقدامات موثرتری صورت بگیرد، چرا که باید برای رسیدن به پلیس در طراز انقلاب اسلامی تلاشمان را مضاعف کنیم.

معاون هماهنگ کننده استان البرز در پایان، ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ «سید مرتضی موسوی» در سمت جدیدشان از زحمات و خدمات سرهنگ «علی قاسم پور» معاون اسبق فرهنگی و اجتماعی استان تقدیر کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات