چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج خبر داد:

افزایش ۶۰۰ درصدی بودجه مدیریت بحران شهرداری کرج

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در شهر کرج، گفت: بر همین اساس بودجه مدیریت بحران در شهرداری کرج طی سال آتی با ۶۰۰ درصد افزایش در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا رحیمی» اظهار داشت: به منظور مدیریت کردن بحران در شهر کرج، ساخت سالن های  چند منظوره بحران و تجهیز به امکاناتی از جمله چادر، موتور برق، بیل و ادوات آواربردار و نیز جرثقیل های مخصوص  شناسایی نقاط سیل و حادثه خیز شهری، مقاوم سازی تاسیسات شهری و اموزشهای تخصصی با محوریت محلات  می تواند  برای شهروندان امنیت خاطری را ایجاد کند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: بر همین اساس، پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تجهیز سوله های چند منظوره در مناطق 10گانه  مدیریت بحران شهرداری کرج به اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شد.

علیرضا رحیمی همچنین به تخصیص ۵ میلیارد ریال بودجه جهت احیا و تجهیز مراکز پناه گاهی که از سالیان دور در چند نقطه از شهر ایجاد شده اند، اشاره کرد و گفت: پیش بینی بحران و ضرورت مدیریت آن امری ضروری است که مسولان برای سلامت و امنیت شهروندان باید به آن توجه کنند.

لازم به ذکر است مدیریت بحران شهرداری کرج دارای 10سوله چند منظوره می باشد که 5 سوله آن در گذشته تکمیل شده که در زمینه های ورزشی و پشتیبانی قرار گرفته و الباقی در حال تکمیل و تجهیز می باشد
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات