پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با توجه به شرایط شیوع گسترده سویه امیکرون؛

شرایط آموزش حضوری و غیر حضوری اعلام شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حتی یک مورد فوت هم برای ما دردناک و تاسف‌بار است از این رو باید هر چه در توان داریم برای پیشگیری و درمان به کار گیریم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط شیوع گسترده سویه امیکرون، مدارس ابتدایی و متوسطه اول همچنان به صورت غیر حضوری و مدارس متوسطه دوم و دانشگاه‌ها به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ریاست محترم جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اتخاذ تدابیر ویژه بومی‌سازی شده برای جلوگیری از شیوع امیکرون به استانداران اختیارات ویژه‌ای نیز داده‌اند.

عبداللهی گفت: بر این اساس ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی استان بدنبال راهکارهای موثر برای شکستن چرخه شیوع این بیماری باشد.

وی افزود: حتی یک مورد فوت هم برای ما دردناک و تاسف‌بار است از این رو باید هر چه در توان داریم برای پیشگیری و درمان به کار گیریم.

استاندار البرز گفت: ما در خط مقدم مقابله با کرونا هستیم بنابراین باید با تمام ظرفیت‌های موجود در میدان باشیم.

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود و تعطیلاتی که در پیش داریم، هر چه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل لازم را برای پیش‌بینی‌های لازم، ارائه دهد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات