یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس شورای شهر کرج پیشنهاد داد:  

از حمل و نقل بار در مبادی ورودی شهر و داخل شهر عوارض دریافت شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به دیدار و گفت و گو با فرماندهی انتظامی استان و رئیس پلیس راهور، از اعلام همکاری این دستگاه ها برای تعیین عوارض حمل و نقل بار درون شهری خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «جواد چپردار» در چهل و دومین جلسه کمیسیون تلفیق شورا با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال 1401، این مطلب را عنوان کرد.

چپردار با اشاره به اینکه دیدار با فرماندهان انتظامی و راهور در آیین افتتاح سامانه ترافیکی هوشمند انجام شده، اظهار کرد: در این دیدار، سردار محمدی به تجهیز مبادی ورودی شهر به دوربین های هوشمند نظارتی، از تعیین و دریافت عوارض برای حمل بار در این مبادی خبر داد.

وی افزود: تعیین عوارض برای حمل ونقل بار داخل شهر از خواسته های مدیریت شهری کرج بود که مسئولان مربوطه در این خصوص اعلام همکاری کردند.

رئیس شورای شهر کرج، با اشاره به استقبال فرماندهان انتظامی استان از افزایش پنج برابری بودجه سال آتی شهرداری در خصوص هوشمندسازی تجهیزات ترافیکی و انتظامی، تاکید کرد: به طور حتم با تعامل دو طرفه که نیاز ضروری مدیریت شهریست در این بخش ها می توان به انضباط ترافیکی، کاهش تصادفات و تقلیل آلایندگی در شهر رسید.

چپردار، همچنین به ضرورت همکاری پلیس راهور برای پرداخت سهم شهرداری ها از محل ماده 23 قانون جرایم رانندگی اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت دریافت این سهم،برابر مقررات شهرداری کرج می تواند نقش بسزایی در بهبود وضعیت ترافیکی شهر ایفا کند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات