جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش مرکزی کرج سبز اعلام شد

بخشدار کرج گفت: ۲۰۳ خانوار در روستاهای بخش مرکزی کرج از نعمت گاز برخوردار شدند و بخش مرکزی کرج سبز اعلام شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «جواد شاکر» خصوص پروژه‌های بهره‌برداری شده در حوزه مرکزی شهرستان کرج در ایام دهه فجر، گفت: بخش گازرسانی ۲ روستای کرج به نام‌های دروان و‌ خوارس در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

بخشدار کرج بیان کرد: بالغ بر ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری در انتهای روستای دوروان انجام شد که از آتشگاه آغاز و تا روستا ادامه پیدا کرده است، این قبیل اقدامات با هماهنگی اداره گاز و صرف اعتبار ۱۱ میلیارد تومان انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول روستای هلجرد واقع در کمالشهر نیز در شهریور سال ۱۴۰۰ در امتداد همین خط انتقال صاحب نعمت گاز شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی گردشگری کندلوس در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: مساحت عرصه ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا ۱۹۵۰ متر مربع همراه با ۱۶ واحد اقامتی مستقل باظرفیت ۵۰ نفر و ۲ سالن اجتماعات افتتاح شد.

بخشدار کرج اعتبار صرف شده در این پروژه را ۲۷ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: روستاهایی که صاحب نعمت گاز شدند ۲۰۳ خانوار با جمعیت بیش از۴۸۰ نفر بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌های سه روستای بخش مرکزی کرج تمامی روستاهای بخش شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند و این بخش از نظر گازرسانی سبز اعلام شد که همین امر مهاجرت معکوس را به دنبال خواهد داشت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات