چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اولین رویداد جهادی پیشه‌سازان در البرز برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از برگزاری اولین رویداد پیشه‌سازان در سطح استان البرز خبر داد و افزود: در این رویداد برای اولین بار در کشور خلأ بین دانشگاه و صنعت شناسایی و نیازمندی‌های صنایع به نیروی کار و تکنسین‌ها احصاء شده و بر مبنای آن جذب نیروی کار یا ایده به صورت میدانی با سرعت و کیفیت بالا اتفاق می‌افتد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی نیازی» در جلسه هماهنگی اولین رویداد جهادی پیشه‌سازان در استانداری گفت: در این رویداد بزرگ، نیازمندی‌های استان که از قبل احصاء شده است ارائه و بر مبنای آن جذب نیروی کار یا ایده و خلاقیت اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این راستا گروهی از مدیران، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان صنایع به جذب نیروی کار ماهر و تکنسین‌ها با هم جمع می‌شوند و نیازمندی‌های سازمانی، پروژه‌ای و یا شرکتی خود را مطرح نموده و نیروهای آماده به کار را همان روز بررسی و جذب می‌نمایند.

نیازی افزود:  این مدل جذب نیروی آماده به کار از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، به سرعت در شهر‌های جهان گسترش پیدا کرده است و نتایج خوبی از آن در میان کسب و کارهای توسعه یافته کنونی، قابل مشاهده است که منجر به رضایت بیشتر و درآمدهای بالا شده است.

معاون استاندار با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه و جذب جهادی نیروهای جوان و آماده به کار برای کاهش نرخ بیکاری و تأکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر پیگیری امر اشتغالزایی، و اهداف بلند مدت مبنی بر تربیت نیروهای مهارت محور در استان که بتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی نمایند می‌تواند نقش به سزایی در توسعه متوازن استان ایفا نماید.
 
گفتنی است این رویداد که با محوریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و همکاری صنایع و دستگاه‌های متولی اشتغال و صنعت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و روند آن به صورت مستمر در بستر شبکه اینترنت در سطح استان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات