یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با حضور استاندار

جلسات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه زیربنایی البرز برگزار شد

نماینده عالی دولت در استان البرز از تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه زیربنایی استان با بررسی مجموع ۳۵ پرونده خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در این جلسات که با حضور اعضا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تعداد زیادی پرونده انباشته شده در قالب این کمیسیون و کارگروه وجود دارد که رسیدگی به آنها مطالبه جدی مردمی است.

وی ادامه داد: بر این اساس از بدو مدیریتم در استان بنا به درخواست و دغدغه‌های مردمی، زمان ویژه‌ای را برای این امر اختصاص دادم.

عبداللهی گفت: تعداد جلسات افزایش یافته و کیفیت و حساسیت بررسی پرونده‌ها نیز بیشتر شده است چراکه خروجی این نشست‌ها در حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و اهداف توسعه‌ای استان تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در خصوص زیرساخت‌ها و چگونگی ارائه خدمات به مردم بسیار دغدغه‌مند هستم و عقیده راسخ دارم که نباید به حقوق مردم لطمه‌ای وارد شود.

استاندار البرز گفت: از ابتدای مسئولیتم در استان به مناطق آسیب‌پذیر و بویژه مسکن‌های مهر استان حضور مستمر داشته‌ام و از مشکلات مردم با خبر هستم.

وی افزود: متولیان مسکن‌های مهر در استان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند که مردم از زیرساخت‌های لازم و رفاه و امنیت برخوردار شوند و روند این امر را تحت نظارت دارم.

عبداللهی گفت: مدیران باید با هم همکاری و هم‌پوشانی داشته باشند چراکه موانع و مشکلات استان به اندازه‌ای بزرگ نیستند که قابل حل نباشند بلکه نیازمند وحدت و همدلی در این زمینه هستیم.

وی افزود: باید به اقشار ضعیف و کمتر برخوردار استان توجه ویژه‌ای داشته باشیم و مدیران در این خصوص اقدامات لازم را داشته باشند.

استاندار البرز گفت: نباید حقی از مردم به خصوص افراد ضعیف جامعه ضایع شود و این امر را شخصا رسیدگی می‌کنم.

این هفته در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان ۱۷ پرونده و در کارگروه زیربنایی استان ۱۸ پرونده مورد بررسی و اخذ رأی قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات