پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز تاکید کرد؛

لزوم آگاه سازی مردم از مخاطرات شیوع امیکرون

 استاندار البرز با بیان اینکه پرهیز از حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضرورت دارد، گفت:مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» ظهر بکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این نشست در تعاقب جلسه ملی که هر هفته به ریاست رئیس جمهوری تشکیل می‌شود، در راستای تشریح و تبیین مصوبات ملی و تصمیم گیری در راستای اقتضائات استانی مقابله با کرونا پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام امیکرون، از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد ملی، این سویه تا ۲ هفته دیگر شدت می‌یابد و حتی برای تعطیلات عید نوروز نیز باید رعایت شیوه نامه‌ها به جد صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: مسئولان در حوزه‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری، اقدام کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات