پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در راستای صیانت از حقوق کارکنان تامین نیرو خبر داد

ثبت اطلاعات پرسنلی شش هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه پرسنلی شهرداری کرج

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ثبت اطلاعات و محاسبه حقوق پرسنل تامین نیرو(شرکتی) در سامانه پرسنلی شهرداری کرج خبر داد و افزود: این مهم در راستای صیانت از حقوق این پرسنل محقق شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سعید حق شناس» با اشاره به تعداد بالای پرسنل تأمین نیرو و دشواری نظارت بر حقوق و مزایای آنان اظهار داشت: گاهی به دلیل خطاهای انسانی حق و حقوق پرسنل شرکتی تضییع می‌شد که به منظور جلوگیری از این امر، سازمان فاوا اقدام به ثبت اطلاعات حکمی و پرسنلی این افراد در سامانه پرسنلی کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون اطلاعات پرسنلی شش هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان شرکتی شهرداری کرج از شرکت‌های طرف قرارداد اخذ و در این سامانه ثبت شده است، عنوان کرد: تحقق این مهم، منجر به محاسبه دقیق حقوق پرسنل از مهر ماه سال جاری شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از دیگر مزایای ثبت اطلاعات پرسنل شرکتی در سامانه پرسنلی، به افزایش دستمزد، پیشگیری از جرائم بیمه و دارایی و پیشگیری از تضییع حق اولاد و عائله اشاره کرد.

به گفته حق شناس، با تحقق این مهم، همچنین امکان اخذ گزارش‌های دقیق از تعداد، نوع تخصص، حوزه فعالیت و پایش تعداد پرسنل تامین نیرو و حجمی نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات