جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج:

به صاحبان ویلاهای اطراف رودخانه کرج اخطار داده‌ایم

فرماندار کرج گفت: هیچ اغماضی در خصوص پاکسازی حاشیه رودخانه کرج صورت نمی‌گیرد و اخطارهای لازم را به صاحبان ویلاهای شخصی ابلاغ کرده‌ایم و خوشبختانه دستگاه‌های دولتی نیز در این خصوص همکاری لازم را دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم‌پور»  اظهار کرد: امروز ۲۱ بهمن ماه استاندار البرز در کنار هیئت همراه مهمان شهرستان کرج است.

وی  اظهار کرد: در ایام دهه فجر در مجموع ۶۸ پروژه در شهرستان کرج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شاخص‌ترین آنها افتتاح هتل در جاده چالوس و بهره‌برداری از پروژه‌های گاز رسانی روستایی است.

وی افزود: از این تعداد، ۶۲ پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان است که برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

قاسم‌پور گفت: در بخش خصوصی نیز شاهد افتتاح شش طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم که به‌طور مستقیم برای ۲۶۷ نفر اشتغالزایی دارد.

وی ادامه داد: امروز به صورت نمادین سه روستا در کرج به شبکه گاز متصل می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سه ماه اول سال آینده ۱۶ روستا در پایین دست سد کرج و تا پایان سال ۱۴۰۱ هم تمام روستاهای بالا دست سد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به طرح ساماندهی حریم رودخانه کرج توضیح داد: این طرح از ساختمان قوه قضاییه شروع شده و ادامه دارد.

قاسم‌پور تاکید کرد: طی چهارماه آینده این مسیر ساماندهی می‌شود و امکان استفاده عموم مردم از زیبایی‌های رودخانه کرج مهیا می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بدون شک هیچ اغماضی در خصوص پاکسازی حاشیه این رودخانه صورت نمی‌گیرد و اخطارهای لازم را به صاحبان ویلاهای شخصی ابلاغ کرده‌ایم و خوشبختانه دستگاه‌های دولتی نیز در این خصوص همکاری لازم را دارند.

فرماندار کرج ابراز کرد: البته باید در نظر گرفت؛ برای رستوران‌های مجوز داری که در حریم مشخص شده رودخانه قرار دارند، به واسطه اشتغالزایی و سهمی که در رونق صنعت گردشگری استان دارند شرایط کمی متفاوت است.

قاسم‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره افزایش شدت شیوع کرونا در کرج گفت: احتمالا تا پایان بهمن و اوایل اسفندماه به پیک کرونا می رسیم به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود حتما واکسن به خصوص دز سوم را تزریق کنند.

وی گفت: هرچند میزان مرگ و میر این سویه به نسبت قبلی‌ها کمتر است ولی قدرت شیوع بالایی دارد به همین دلیل مردم نباید در تجمعات حاضر شوند و استفاده از ماسک را فراموش کنند.

قاسم پور با بیان اینکه شرایط قرمز بیماری نگران کننده است، گفت: روزانه حضور مردم برای دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی افزایش پیدا می کند و این زنگ هشداری است برای اعمال محدودیت‌های شدیدتر جهت پیشگیری از جهش بیماری و افزایش آن است.

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج همچنین در ادامه ابلاغیه ای را به مراکز بهداشت غرب و شرق کرج جهت فعالیت ۲۴ ساعته صادر نمود و افزود: این مراکز باید بصورت شبانه روزی جهت تزریق دوز سوم و واکسن و ارائه خدمات درمانی اورژانسی به شهروندان کرج فعال باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید خود را ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت از قبل بدانند، عنوان کرد: سویه جدید جدی است و باید هشدار را جدی تر بگیریم.

فرماندار کرج ادامه داد: بیمارستان‌های معین جهت درمان بیماران اروژانسی در سطح شهرستان کرج معرفی و اعلام شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار مسیر خودرویی انجام و در نهایت به مصلی کرج ختم می‌شود.

انتهای پیام 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات