سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد

با ابلاغ حکم توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنابر پیشنهاد شورایعالی سازمان انتقال خون، «مصطفی جمالی» به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، چهارشنبه سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ و بر اساس پیشنهاد شورایعالی سازمان انتقال خون و همچنین تأیید و ابلاغ حکم توسط دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مصطفی جمالی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.
 
در حکم انتصاب مدیرعامل سازمان انتقال خون آمده است:
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید تا با استعانت از پروردگار متعال، حمایت و پشتیبانی از دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با بهره گیری از مشارکت کلیه صاحب نظران در انجام این رسالت خطیر و  اعتلای روزافزون آن مجموعه اهتمام لازم را به عمل آورید.
 
جمالی متخصص آسیب شناسی و عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون، مدیر کل مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیر کل انتقال خون استان تهران و مدیرکل نظارت فنی و خدمات آزمایشگاه‌های مرجع سازمان انتقال خون ایران و تصدی مسوولیت‌های مرتبط در زمینه انتقال خون را در کارنامه شغلی خود دارد.

«پیمان عشقی» مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون نیز فوق تخصص خون و سرطان اطفال و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی است که از آبان ۱۳۹۸ تصدی این پست را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات