شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماموریت ویژه استاندار البرز به فرمانداران در خصوص کاهش نرخ بیکاری

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی فرمانداران در خصوص کاهش نرخ بیکاری در استان مسئولیت دارند و باید موقعیت‌های کاری را به افراد متقاضی کار برسانند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران که روز پنجشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه فرمانداران و معاونین باید در تمامی ابعاد حوزه استحفاظی خود تسلط و اشراف داشته باشند، افزود: تمامی اقدامات و عملکردها را زیر نظر دارم و بر آن اساس فرمانداران را مورد ارزیابی قرار می‌دهم.

وی ادامه داد: باید نهایت تلاش خود را به کار بندیم تا مردم به رضایتمندی از عملکرد ما برسند و به اقدامات و دستاوردهای خود در این راستا افتخار کنیم.

عبداللهی گفت: چهره شهرها و روستاهای استان باید همواره منظم و پاکیزه باشد این امر بویژه در ایام منتهی به عید نوروز به جد مورد انتظار است چراکه باید آغاز سال نو از فضای محله‌ها محسوس باشد.

وی افزود: مردم برای آبادانی کشور در مقاطع مختلف همواره یار و همراه بوده اند باید مردم را در امور مختلف دخیل کنیم و از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: اکنون باید تمامی فرمانداران و مسئولان مربوطه در جهت راه‌اندازی نهضت درختکاری و اجرای هدف هر شهروند یک درخت، اهتمام داشته باشند چراکه این اقدام برای البرز حیاتی و لازم است.

وی افزود: تمامی فرمانداران در خصوص کاهش نرخ بیکاری در استان مسئولیت دارند و باید موقعیت‌های کاری را به افراد متقاضی کار برسانند.

عبداللهی گفت: اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی در استان نیاز به نیروی کار دارند ولی لینک کاربردی برای معرفی به متقاضیان وجود ندارد که دستگاه های متولی باید در این راستا برنامه‌ریزی کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات