دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی

با حضور نماینده عالی دولت و  نماینده ولی فقیه در استان لوح تقدیر از سوی مقام معظم رهبری به «امیر جعفری» و «مهرزاد مهروان» قهرمانان پارالمپیکی البرزی، اهدا شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در این مراسم که در منزل «مهرزاد مهروان» قهرمان تیم والیبال نشسته و «امیر جعفری» قهرمان وزنه‌برداری در پارالمپیک توکیو 2020، برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و میلاد امام محمدباقر (ع)، افزود: این ورزشکاران فخر جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران هستند که با وجود محدودیت های جسمی و حرکتی همچنان افتخارآفرین هستند.

وی ادامه داد: فعالیت و حضور این عزیزان امیدبخش و حرکت آفرین است و بویژه جوانان را برای نیل به سلامت و نشاط ترغیب و تشویق می کند.

عبداللهی گفت: امید است این مدال‌های قهرمانی که بر سینه ورزشکاران می‌درخشد در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی، ایثار و گذشت نیز شاخص و الگو باشند.

وی افزود: جوانان ما بسیار مستعد و کوشا هستند و وجود قهرمانان و پهلوانانی همچون مهرزاد مهروان و مهدی جعفری محرک این اراده و تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: لوح تقدیر مقام معظم رهبری به پاس تلاش و کوشش و جدیت این ورزشکاران با وجود محدودیت‌های حرکتی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ورزشکارانی همچون مهرزاد مهروان و امیر جعفری الگویی شایسته برای جوانان هستند و امید و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

وی ادامه داد: این جوانان با اراده به جهانیان نشان می‌دهند که خواستن توانستن است و با اهتمام و تمرین و توکل بر خدا می‌توان افتخار آفرین شد.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات