یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس سازمان صمت استان البرز اعلام کرد:

 بهره‌برداری از 14 طرح صنعتی البرز در دهه فجر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 14 طرح و واحد صنعتی در استان البرز آماده بهره‌برداری شده‌اند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رامین ربیعی» اعلام کرد: این طرح‌ها در بخش صنعت و با اعتباری بالغ بر 94 هزار و 480 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و آماده بهره‌برداری شده‌اند.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این 14 طرح و واحد صنعتی، برای 1431 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

ربیعی توضیح داد: از مجموع طرح‌های آماده افتتاح استان البرز در دهه فجر امسال، تعداد 4 طرح با حجم سرمایه‌گذاری 5 هزار و 840 میلیارد ریال و با امکان اشتغالزایی برای 190 نفر در شهرستان فردیس قرار دارند.

وی ادامه داد: 3 طرح با حجم سرمایه‌گذاری 7 هزار و 290 میلیارد ریال و با اشتغال 77 نفر در شهرستان نظرآباد، 5 طرح با حجم سرمایه‌گذاری 70 هزار و 490 میلیارد ریال و با اشتغال 1065 نفر در شهرستان ساوجبلاغ و همچنین 2 طرح با حجم سرمایه گذاری 10 هزار و 860 میلیارد ریال و اشتغالزایی 99 نفره در شهرستان اشتهارد مستقر خواهند بود.

ربیعی در پایان اعلام کرد: برنامه افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از این طرح‌ها، شامل فاز اول آغاز فعالیت آنها است و این 14 واحد در حوزه صنایع غذایی، پلاستیک، تولید قطعات خودرو، نساجی، شمیایی و... تولیدات خود را به بازار عرضه خواهند نمود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات