چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نماینده مردم کرج در مجلس:

خرید خدمت باعث ایجاد تبعیض می‌شود

 نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: نحوه خرید سربازی اعلامی کمیسیون تلفیق باعث ایجاد تبعیض بین جوانان ذکور در خانواده‌های مستضعف و مرفه می‌شود و پیوست عدالت اجتماعی ندارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا عباسی» ظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با جمعی از جوانان استان البرز با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص خرید سربازی اظهار کرد: خرید سربازی به این نحو که کمیسیون تلفیق در مورد آن نظر داده است، باعث ایجاد تبعیض بین جوانان ذکور در خانواده‌های مستضعف و مرفه می‌شود و پیوست عدالت اجتماعی ندارد؛ مسلماً لایحه بودجه ۱۴۰۱ وقتی به صحن آمد با آن مخالفت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این مصوبه اصل عدالت که یکی از اصول قانونگذاری می‌باشد، رعایت نشده است چرا که بسیاری از مشمولان نمی‌توانند هزینه‌های خرید خدمت سربازی را متکفل شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه‌هایی جدی در زندگی جوان ایرانی وجود دارد، متذکر شد: جوان برای ورود به هر حرفه یا شغل نیازمند گذران خدمت سربازی می‌باشد؛ بنابراین تحمیل این هزینه به آنها دور از عدالت بوده و این مصوبه صرفاً به نفع طبقه مرفه و اغنیا می‌باشد و نگاه درآمدزایی از آن اشتباه است.

انتهای پیام.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات